ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” за І півріччя 2017 року

     Протягом Ι-го півріччя 2017 року до управління надійшло 31 звернення громадян, що на 6  (16,7 %) більше, ніж за аналогічний період 2016 року.

 З них:

- 6 колективних звернень;

- 25  звернень громадян.

     Результати  розгляду 31 звернень громадян, які надійшли до управління:

- надано відповідь на 26  (83,7 %);

- скеровано за належністю - 5 (16,3%).

     У зверненнях порушено такі питання: щодо роботи котелень на торфі – 5, стосовно    вирубки  аварійних дерев і незаконної вирубки дерев – 1, про забруднення довкілля (несанкціоновані сміттєзвалища) – 16, стосовно законності будівництва об’єктів – 1, про аграрну політику та земельні відносини – 3, про капітальний ремонт гідротехнічних споруд м. Копичинці – 1, по функціонування цеху в с. Красна Зборівського району –1, щодо сприяння відновлення озера –1, щодо будівництва ГЕС на Дністрі –1, щодо заказника "Іванівський" –1.

     Начальником та його заступниками регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна “гаряча лінія”, графік якої затверджений наказом від 15.04.2016 №14.

     Всім заявникам надіслано відповіді щодо  вжитих заходів для вирішення піднятих ними питань. Звернення з  питань, які не належать до компетенції управління (5 звернень), перенаправляються за належністю. 

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.04.2017р.

 Протягом січня - березня 2017 року до управління надійшло 12 звернень громадян.

       З них:

- 3 колективних звернення;

- 8  звернень громадян.

       Порушувались такі питання:

- щодо видалення  аварійних дерев, незаконної вирубки дерев;

- забруднення довкілля;

-  забруднення водних ресурсів,

-  щодо будівництва ГЕС на Дністрі;

-  щодо роботи котелень на торфі в м. Тернопіль;

-  щодо функціонування цеху в с. Красна Зборівського району.

       Всі звернення громадян та офіційних осіб розглянуто управлінням та надіслано відповіді, вжито заходів для вирішення піднятих питань. Частину звернень надіслано іншим органам за належністю. При розгляді колективних звернень було утворено робочі групи.

       Випадків несвоєчасного реагування на  звернення громадян не було.

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.01.2017р.

 

    Протягом січня - грудня 2016 року до управління надійшло 38 звернень громадян, що на 18  (32,14 %) менше ніж за аналогічний період 2015 року.

     З них:

- 16 колективних звернень громадян;

- 12  звернень громадян.

Результати розгляду звернень громадян, які надійшли до управління, наступні:

- позитивно вирішено 29, що становить 76,32 %;

- взято участь у комісії 2 (5,26%);

- скеровано за належністю 7 (18,42%) ;

       У зверненнях порушено такі питання: про розміщення полігонів твердих побутових відходів – 1, щодо діяльності свинокомплексу "Агро-Ланівці – 2, забруднення водних ресурсів, підземних вод – 4, питання екологічної безпеки р. Серет – 2, щодо сприяння в проведенні екологічного моніторингу джерела с. Гаї Гречинські – 2, щодо бездіяльності рибоохорони – 1, стосовно    вирубки  аварійних дерев і незаконної вирубки дерев – 1, про забруднення довкілля – 8, щодо внесення пропозицій до Стратегії розвитку до 2020 – 1, про діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1, стосовно законності будівництва об’єктів – 4, про аграрну політику та земельні відносини – 1, видобування корисних копалин  - 4, по питанні забруднення повітря – 4.

     Начальником та його заступниками регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна “гаряча лінія”.

      Підсумки роботи і питання організації роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому розглядаються на нарадах та оприлюднюються на веб-сайті управління. Всім заявникам надіслано відповіді щодо  вжитих заходів для вирішення піднятих ними питань. Звернення з  питань, які не належать до компетенції управління (7 звернень), перенаправляються за належністю.

 

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.01.2016р.

Протягом січня - грудня 2015 року до департаменту надійшло 56 звернень громадян, що на 11  (19,64 %) більше, ніж за аналогічний період 2014 року.

 

З них:

- 10 колективних звернень;

- 46  звернень громадян.

Результати розгляду 56 звернень громадян, які надійшли до департаменту, наступні:

- позитивно вирішено 43, що становить 76,78 %;

- надано роз’яснення 6 (10,72%);

- скеровано за належністю 7 (12,5%) ;

Порушувались такі питання:

- аграрної політики та земельних відносин;

- діяльності місцевих органів виконавчої влади;

- вирубки  аварійних дерев, незаконної вирубки дерев ;

- взяття під охорону вікових дерев;

- забруднення довкілля;

-   здійснення водокористування;

-   забруднення водних ресурсів, підземних вод;

-   відсутності озеленення у районі автовокзалу;

-   діяльності свинокомплексу "Агро-Ланівці".

  Всі звернення громадян та офіційних осіб розглянуто департаментом та надіслано відповіді, вжито заходів для вирішення піднятих питань. Частину звернень надіслано іншим органам за належністю.

Випадків несвоєчасного реагування на  звернення громадян не було.

.

          На підставі змін,  що внесені до Закону України “Про звернення громадян”, постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 48 внесено зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності,  в зобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінетом Міністрів України від 14 квітня 1997 р. №348.

          Передбачено, що громадяни можуть надалі звертатися на визначені електронні адреси. У зверненні слід обов’язково вказати: своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, електронну та поштову адреси (відомості про інші засоби зв’язку з ними), викласти суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги), дату подання звернення.

     Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог залишається без розгляду.

Форма звернення додається.

    ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО ЗВЕРНЕННЯ, ЯКІ ПРИНИЖУЮТЬ ЧЕСТЬ ТА ГІДНІСТЬ ІНШИХ ОСІБ, МІСТЯТЬ ОБРАЗИ ТА БРУТАЛЬНІ ВИСЛОВИ, НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РОЗГЛЯДУ 

  

 м. Тернопіль Вул. Шашкевича, 3 тел./факс (0352) 25-95-93 Електронна адреса: eco_ter@tr.ukrtel.net