ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки розгляду звернень громадян за IIΙ квартал 2018 року 

      Протягом IIΙ-го кварталу  2018 року до управління надійшло 16 звернень громадян, що на 5 (31,25 %) більше, ніж за аналогічний період 2017 року.  

     З них:- 2 колективних звернення;- 14  звернень громадян. 

     За результати розгляду 15 звернень громадян, які надійшли до управління, надано відповіді, одне звернення скероване за належністю. 

     Порушувались такі питання:щодо відведення земельної ділянки -1; стосовно роботи  котелень на твердому паливі-торфі - 7; про забруднення довкілля відходами - 2; щодо знищення небезпечної рослини (борщівника) -2; про збереження ботанічного саду, паркових зон - 2; з приводу роботи ДП «Укрветсанзавод» - 1. 

      Начальником та його заступниками регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія». 

    Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законом терміни, звернення з  питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.

 

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки розгляду звернень громадян за Ι півріччя 2018 року 

      Протягом Ι-го півріччя 2018 року до управління надійшло 44 звернення громадян, що на 13 (29,5 %) більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

     З них:- 4 колективних звернень;- 40  звернень громадян.

     Результати розгляду 31 звернень громадян, які надійшли до управління: надано відповідь на 40  (90,91 %); скеровано за належністю - 4 (9,09%).

     Порушувались такі питання:щодо відведення земельної ділянки у межах земель природоохоронного призначення; щодо роботи котелень на твердому паливі-торфі - 2; забруднення довкілля відходами - 34; з питань відшкодування витрат на вивіз твердих побутових відходів - 2; щодо забруднення атмосферного повітря - 4; екологічного стану ставу с. Горішній Івачів -1; щодо утримання в належному стані -1;

    Начальником та його заступниками регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».

     Всім заявникам надіслано відповіді щодо  вжитих заходів для вирішення піднятих ними питань. Звернення з  питань, які не належать до компетенції управління (4 звернення), перенаправляються за належністю.

        

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.04.2018 року

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.01.2018 року

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.10.2017 року

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” за І півріччя 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.04.2017р.

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.01.2017р.

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” станом на 01.01.2016р.

 м. Тернопіль Вул. Шашкевича, 3 тел./факс (0352) 25-95-93 Електронна адреса: eco_ter@eco.te.gov.ua