ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за 2020 рік
Протягом 2020 року до управління надійшло 86 звернень громадян, так само як за аналогічний період 2019 року. З них: 6 колективних звернень громадян; 45 звернень громадян через сервер Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Інтерактивна мапа сміттєзвалищ», 12 звернень громадян скеровано за належністю.
Порушувались такі питання: стосовно роботи котелень на твердому паливі- торфі; скарга на посадову особу; забруднення довкілля; з питання омолодження лісу; щодо незаконного будівництва; щодо охорони тваринного світу.
Начальником та його заступниками регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законом терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.