ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки розгляду звернень громадян за IIΙ квартал 2018 року
Протягом IIΙ-го кварталу 2018 року до управління надійшло 16 звернень громадян, що на 5 (31,25 %) більше, ніж за аналогічний період 2017 року.
З них:- 2 колективних звернення;- 14 звернень громадян.
За результати розгляду 15 звернень громадян, які надійшли до управління, надано відповіді, одне звернення скероване за належністю.
Порушувались такі питання:щодо відведення земельної ділянки -1; стосовно роботи котелень на твердому паливі-торфі - 7; про забруднення довкілля відходами - 2; щодо знищення небезпечної рослини (борщівника) -2; про збереження ботанічного саду, паркових зон - 2; з приводу роботи ДП «Укрветсанзавод» - 1.
Начальником та його заступниками регулярно проводяться особисті прийоми громадян, в управлінні діє телефонна «гаряча лінія».
Усім заявникам надсилаються відповіді у передбачені законом терміни, звернення з питань, які не належать до компетенції управління, перенаправляються за належністю.